هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

نظرات (12)

مامان هستیا
27 آذر 93 7:25
سلام خانمی ممنون که از وبلاگم دیدن کردین هلیا جونو هستیا جون انگار فقط 4 روز تفاوت سنی دارنمنم با اجازه لینکتون میکنم
مهدیه مامان مرسانا
6 دی 93 19:42
عزیز دلم همیشه به گشت و گذار و بازار رفتن و خرید کردن
مامان ماریا
13 دی 93 12:19
سلام دوست خوبم. آیشین کوچولو تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده . می خواستم ازتون خواهش کنم بهش رای بدید . با لطفتون مثل همیشه باعث افتخار دخترم بشید. خیلی ممنون. با ارسال کد 70 به 1000891010
مامان ملي وکوروش
25 دی 93 14:24
هزار ماشالا این عروس من بودا ولی مامانی بی وفا به ما سر نمی زنه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدی شرمنده میدونم یکم بی وفا شدم شما به بزرگواری خودتون ببخش حتما حتما سر میزنم بهتون بــــــــــــــــــوس برا ملینا و کوروش جوووون
مامان ماریا
27 دی 93 20:00
سلام دوستم چطوری ؟هلیا جون خوبه؟ مرسی از دلداری هات و تبریک تولد. ممنونم. آره عزیزم منم با پای مرغ اولا براش درست می کردم .. وقتی تازه به غذا افتاده بود . بدمم نمی یاد چندشمم نمی شه، خونه مامانم بودم مامانم همیشه مریض می شدیم سوپ پای مرغ به خوردمون می داد خخخخخخخخخخخخ .. خودمم دوست دارم.. اتفاقا یه هفته ای هست دنبالشم هنوز پیدا نکردم. مرسی که گفتی .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبیم طرز پخت پای مرغ رو تو وبت توضیح میدم
مامان ماریا
27 دی 93 20:12
راستی عزیزم شما چطوری درست می کنید من که همیشه تو سوپ می ریزم.
مامانی ساره
28 دی 93 16:19
الهیییییییییییییییییییییییی آدم دلش میخواد بخورتش از بس نازه
مامان لیانا جون
29 دی 93 8:11
مامانی بما رمز میدی
مامان روژینا
6 بهمن 93 8:20
عزییییییییییییییییییز دلمچه جوجه کوچولوی خوشملیخدا حفظش کنه عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ماریا
13 اسفند 93 13:02
dreamdoll1
مادر بزرگ
21 اردیبهشت 94 23:28
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان لیانا جون
17 مرداد 94 23:04
عزیزم رمزو نذاشتی برامون!!!!!