هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

مینویسم برایت ای عزیز ترینم

1394/11/18 0:20
نویسنده : مامانی
642 بازدید
اشتراک گذاری

مینویسم برایت ای عزیزترینم

من مادر شدن را با تو درک کردم

در ان لحظه که تو را در اغوش میگیرم و ارام در گوشهایت لالایی زمزمه میکنم

در ان لحظه که تو را بوسه باران میکنم و تو برایم میخندی

در ان لحظه که انگشتهای کوچکت را به دور انگشت من حلقه کردی و محکم فشردی

در ان لحظه که چشمهای پاکت را در چشمانم خیره کردی

و نگاهت را به نگاه مظطربم گره زدی و به من امید دادی

همه اینها مسعولیتم را سنگین تر می کند

پاکی تو مرا به خود می اورد و به روزهای بی رونق من رونق می بخشد

تویی تنها امید من در این وانفسای روزگار

دستان کوچکت ان نگاه معصومت خنده های بی بهانه ات ان صورت معصوم و بی الایشت

تو پشتوانه بی کسی های منی تو زندگی و عطر وجود منی تو امید تک تک لحظه های منی

ای گل نرم و نازک من ان چشمان و ان نگاه زیبایت برای من اوج بودن است

من با تو در تاریخ تکرار شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)