هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

هفته بیستم بارداری

1392/3/28 12:35
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی الهی من فدای اون تکون خوردنات بشم مامانی چرا انقد وول میخوری قلب شبا اصلا خواب راحتی ندارم حتی روزا هم نمیتونم بخوابمتعجب اما اشکال نداره گلم مهم اینه که تو جات خوب و راحت باشه

خووووووووووووب جونم برات بگه که دیروز نوبت دکتر داشتم با بابایی رفتیم و بعد از کلی الافی و انتظار بالاخره نوبتم شدخیال باطل و رفتم داخل دراز کشیدم روی تخت خانم دکتر با حوصله اول گوشی رو گذاشت و صدای قلب خوشگلتو شنید لبخندخیالم از بابت سلامتیت راحت شد بعد هم سونو انجام داد و گفت نی نی خوبه و جنسیتشم صد در صد دخممممممممممله نمی دونی نیشم تا کجا باز بود و کلی ذوق کردم خنده بعدشم به بابایی گفتم اونم خیلی خیلی خوشحال شد و خدا رو به خاطر داشتن چنین نعمت با ارزشی شکر کردیمچشمک

بعد  زنگ زدم به خاله سمیه هم گفتمبه من زنگ بزن اونم خیلی ذوق زده شد بعد با بابایی رفتیم و کالسکه و کریر و روروعک و چند دست لباس خوشگل برات گرفتیم و تخت و کمدتم سفارش دادیم بیارن خلاصه خیلی خسته شده بودم و پاهام حسابی ورم کرده بود سریع برگشتیم خونه و بعد از  خواندن نماز و خوردن شام خوابیدم الاهی من فدای دخترم بشم که هنوز نیومده کلی خرج رو دستمون گذاشته فدات بشه مامان خیلی دوست دارم زودتر بیا تو بغلم عشقم بوووووووووووووووسلبخند

totalgifs.com anjos gif gif artangel.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)