هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

هلیا جون فردا یک هفته است به دنیا اومده

1392/8/5 16:58
نویسنده : مامانی
882 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدا جون شکرت که این نعمت بزرگ رو به ما عطا کردی زندگی مون کلی اب و رنگ پیدا کرده هلیا خیلی ارومه تا وقتی گرسنه نباشه گریه نمیکنه خیلی دوسش دارم بابایی عاااااااااااااشقته دخترم

راستی فردا میخایم برات شناسنامه بگیریم البته یکم دیر شد ببخشید عزیزم بابایی فرصت نکرد

چند تا عکس از هلیا جون فداش بشم من

 

عکس هلیا جون

 

 

عکس عاشقانه متحرک 

 

 

عکس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان
20 مهر 92 18:36
سلام خداروشکر که بچه ی خوبیه روشو ببوس
مامان آیسلی
25 مهر 92 15:16
ماشالله به دخترمون عزیزم براش اسفند دود کن راستی شناسنامت مبارک

متشکرم دوست عزیز
مامان امیرحسین
27 مهر 92 13:44
قدمش مبارک باشه
چقدر نانازه این دخملی
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:56
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر «هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست» این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر عید سعید غدیر بر شما مبارک
مامان هلیا دخترمهربون
7 آبان 92 10:03
قربونت بشه خاله ما شاالله تو این یه هفته خانمی شدی مامانی براش حتما صدقه کنار بزار
مامان ملی و کوروش
16 آبان 92 13:31
سلام مامان نازنین قدم نو رسیده مبارکنتم قطع شده دارم با گوشیم میام ببخشید دیر بهتون سر زدم عکسای هلیا جونمو دیدم کلی ذوق کردم میبوسمش گلگلکمو