هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

هلیا جونم دو ماهگیت مبارک

1392/9/15 23:31
نویسنده : مامانی
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم دو ماهگیت مبارک عزیزم هر روز که میگذره شیرین تر میشی و برا خودت بیشتر جا باز میکنی دخترم زندگی مون با اومدنت رنگ و بوی خاصی گرفته بعضی وقتا فکر میکنم خواب میبینم دنیا رو با وجودت قشنگتر میبینم زندگی مون با لبخندت قشنگتر شده خدایا شکرت که این فرشته کوچولو رو به ما هدیه دادی امپول دو ماهگیت رو هم زدیم خدارو شکر خیلی اروم بودی و اصلا تب نکری من و بابایی تا صبح بالای سرت نشستیم که مبادا تب کنی ولی تو دخمل خوبی بودی خدایا شکرت

دختر گلم من و بابایی عااااااااااااااااااااااشقتیم

Kisses

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دنیای آموزش در دخملی شکلک
15 آذر 92 23:40
سلام عزیزم دخملی شکلکـــــ یه کلبه کوچیکه پر از شکلک های متنوع متناسب با موضوع نی نی و مامان و دنیای اطرافشون و آموزش های رایگان و جالب برای مامانای وبلاگ نویس مهربون... من خیلی خوشحال میشم در خاطرات روزانه شما سهیم باشم... حتما به ما سر بزنید.......از حضورتون بینهایت خوشحال میشیم
مامان ماریا
16 آذر 92 0:14
سلام عزیزم از وبلاگه دختره نازت خیلی خوشم اومد و با اجازت لینکتون کردم وخوشحال می شم لینک کنید و به ما سر بزنید. ممنون عزیزم شما با افتخار لینک شدید بازم سر بزن
aysan
18 آذر 92 9:01
سلام نازم من اسم وبلاگت رو در لیست دوستانم اد کردم دخمل شما هم همسن نفس ما هست چند روز تفاوت سنی دارین دقیقا کی متولد شده هلیا ؟ نفس 14 آبان ممنون اره تقریبا همسنن یکماه تفاوت سنی دارن هلیا 13 مهر
aysan
24 آذر 92 17:29
سلام نازم خوبی خدا رو شکر که شیر خودت رومیخوره آبجی هم شیرش خیلی خوب میاد وقتی نفس گشنه میشه لباس آبجیم خیس میشه چون که شیرش میاد دو لپی میخوره امروز رفته بهداشت وزنش 5200 گرم شده و قدش 58 سانت هست
مامانی
پاسخ
ماشالا وزنش خیلی خوبه
aysan
1 دی 92 19:35
آرزو دارم که باز آن روی زیبا را ببینم آن سر و آن سیما و آن بالای رعنا را ببینم
خاله جیران
18 دی 92 19:41
وااای فداتشم.چقد ناز شده خیلی وقته ندیدمش.از طرف من ببوسش.
مامانی
پاسخ