هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

4 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــارک هلیا جونم

1392/11/15 19:22
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.comدخترم هلیــــــــــــــــــا جان ماهگیت مبارک عشقم

عزیز دلم هلیـــــــــــا کوچولوی من فرشته من عشق بابایی  یکی یدونه من 4 ماهه که اومدی بین ما و با اومدنت زندگیمون زیبا تر شدهقلب

دخترم خیلـــــــــــــــــــــــی ماه شدی و هر روز که میگذره با مزه تر میشی بغلبغلبغل

صبح ها که از خواب بیدار میشی خیلی خوش اخلاقی و وقتی میگم سلام صبح بخیر کلی ذوق میکنی و میخندیقلب

کلا روزا ارومی خوب میخوابی ولی شبا مدام باید بغلت کنیم و دور خونه تابت بدیم تا خوابت ببره تو بغل بابایی خیلی ارومی و همون طور که قبلا گفته بودم عـــــــــــــــــــــاشقته

دخترم فردا باید واکسن 4 ماهگیتو بزنیم خیــــــــــــلی اضطراب دارم امیدوارم تب نکنی و اذیت نشی

Love heart 773

وقتی صدات میکنیم سرتو به طرفمون میچرخونی و نگا میکنی قلب

وقتی خودتو تو اینه میبینی کلی ذوق میکنی مژه

وقتی غذا میخوریم تو چشامون ذول میزنی ک مجبور میشم یواشکی و دور از چشم بابایی یه چیزایی تو دهنت بزارم اخه بابایی میگه الان برا غذا خوردن زوده و فقط باید شــــــــــــیر بخورهلبخند

راستی عزیزم بابایی نمیزاره گوشاتو سوراخ کنم میگه دخترم اذیت میشه برا عید راضیش میکنم و گوشاتو سوراخ میکنیمقلب

 

دیشب هم حســـــــــــــــابی برف اومد حیف که نمیتونم ببرمت بیرون میترسم سرما بخوری گلم سال دیگه که بزرگ تر شدی با هم ادم برفی درست میکنیم

 


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

aysan
15 بهمن 92 13:39
به به عزیزم بوووووس
مامانی
پاسخ
فــــــــــــریبا
15 بهمن 92 21:23
سلام مامان هلیا خوبی عزیزم ؟ گل دخترم خوبه ؟ 4 ماهگیش مبارک عزیز دلم من روشی برا جلوگیری از سرما خوردگی جیجرامون کشف کردم مدرکش هم تو وبلاگ هست میتونی بری ببینی مرسانای من با ننه برفی عکس هم گرفته
مامانی
پاسخ
سلام متشکرم فریبا جون خوبه عزیزم ممنون
فــــــــــــریبا
16 بهمن 92 8:47
سلام عزیز دلم صبحت بخیر هلیا جونم خوبه ؟ بریم درگوشی بحرفیم تا رمزو بهت بدم و بگم کجام
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبه
مامان رادمان جون
26 بهمن 92 1:51
هلیا جون 4ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
متشکرم گلم
مامان ماریا
30 بهمن 92 10:36
4 ماهگیت مبارک هلیا جون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جـــــــون