هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

هلیا جونم عاشـــــــــــــــــقتم

1392/11/20 23:50
نویسنده : مامانی
831 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جون

عاشـــــــــــــــقتم

دوستت دارم

چشــــــــــم تو دریـــــــــــــای من است که به امواج نگــــــــــاهت همه گاه

رنـــــــــــج بی مهـــــــــــری ایــام ز دل میـــــــشویم

خنـــــــــده هایت همه چون غنچه گــــل

کـــــــــــه از ان

عطــــــــــر گــــــــــلهای گلســـــــــــــتان بهشــــــــــــت

را به جـــــــــان می بویم

شـــــــــوق دیدار تو ای دخـــــــــــــترکم

همه گــاه

ان نوایــــــــــــی ست که در سختــــــــــــی عمــــــــــر

دل من رابه تپـــــــــــش می خواند

 

 

فدات بشم

نـــــــــــــــــور چشمم

بــــــــــــــــــوس

نفســـــــــــــمی

امــــــــــــــــــــیدمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان روژینا
21 بهمن 92 8:22
عزیز دلم قربونش بشم چقد نانازی عسل خانوموای دخملی چه لباس خوشتلی پوشیده مجلسیه مامانی؟هلیا توچولو رو ببوس مامانی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی مرسی گلم که سر زدی عزیزم هلیا توچولو هم سلام میرسونه خاله جون به زور باید لباس تنش کنم نمیزاره با لباسای تو خونه ازش عکس گرفتم
سحر مامان یسنا
21 بهمن 92 12:19
ای جان خاله جون پیرن گلی تئ چقدز نازی
مامانی
پاسخ
آیسان خاله
21 بهمن 92 16:55
سلام عزیزم این دخمل ناز که خودش عروسک به این چیزا نیازی نیست بوووس خوشمل خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان لیانا جون
23 بهمن 92 9:50
قربون خنده های قشنگت خاله جووووون چ لباس خوشجلی داری عزیزممممدلم میخواد بخورمتت
مامانی
پاسخ
مری
24 بهمن 92 11:12
ای خداااااا این دخمل چقد خوردنیههههه
مامانی
پاسخ
فــــــــــــریبا
26 بهمن 92 14:54
سلام مامان هلیا خوبی عزیزم ؟ دخمل خوشگلم خوبه ؟ قربون خندیدنش بشممممممممممممم چه بلوز خوشگلی پوشیده دخملمممممممم فدای این عروسک کوچولو بشم که مث عروسکاش خوشگلههههههههه
مامانی
پاسخ
مرسی گلم لطف دارید مرسانا جونمو ببوس
aysan
26 بهمن 92 23:03
ghorboone khande hat besham nazm
مامانی
پاسخ
Merci
صفورا مامان آوا
27 بهمن 92 9:52
عزیییییییییزم خییییییلی شیریینه خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
جون ممنون خاله جون
فــــــــــــریبا
28 بهمن 92 0:52
سلام عزیزممممممممممممممممممم خورشیدکم خوبه ؟ عزیزم مرسانا جون تو وبلاگش منتظرتونه
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون سلام داره خدمتتون با کمال میل زود میام
مامان آیسلی
1 اسفند 92 13:19
آخی عزیزم بخورمت خاله جون یاد اون روزای آیسلی افتادم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم از اینکه همیشه سر میزنی ایسلی گلم رو ببوس
فــــــــــــریبا
1 اسفند 92 13:58
سلام مامان هلیا خوبی عزیزم ؟ خــــــــــــــورشیدکم خوبه ؟ عزیزم مرسانا گلی تو وبلاگش منتظرتونه رمز همون قبلیه
مامانی
پاسخ
سلام عزیـــــــــزم خوبیم مرسی خاله جون اومدم
مامان ملینا و کوروش
3 اسفند 92 12:02
سلام عروس خبری از ما نمیگیری؟ماشالا روزبه روز خوشگلتر و نازتر میشی
مامانی
پاسخ
سلام خالـــــه جون شرمنده به خدا ممنون که سر زدی دیگه قول میدیم تند تند بهتون سر بزنیم
طراح نو
3 اسفند 92 20:58
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان روژینا
4 اسفند 92 8:53
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامانی
پاسخ
عزیز دلـــــــــــــــمی
مامان لیانا جون
4 اسفند 92 11:02
کجایی خاله جون دلمون برات تنگولیده
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون الان میایم پیشتون
مریم مامان پندار
4 اسفند 92 22:01
عشق خودمه این ناز دختر ببوسش مامانش
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان ماریا
5 اسفند 92 20:50
واااااااااااااااای فدا دخملی شیطون
مامانی
پاسخ
فــــــــــــریبا
6 اسفند 92 8:27
سلام مامان هلیا عزیزم ؟ خوبی خانومم دخترم خوبه ؟ کجایی خانومی چرا عکس جدید از گل دخترم نمیذاری دلم تنگیده برای دیدن صورت ماهش وعکسای جدیدش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خویم خاله جون به روی چشم حتما در اولین فرصت با عکسهای جدید میایم مرسی که سر میزنید مرســـــــــــــانا گلی رو ببوسش
مامان لیانا جون
6 اسفند 92 23:40
کجایی خاله جون؟ مامان هلیا جون بدو اپ کن که دلمون بر هلیا جون ی ذره شده
مامان نازنین جون
10 اسفند 92 9:30
ماشاا... به این خوشگل خانم خدا حفظش کنهعزیزم اگر مایل به تبادل لینک هستین خبر بدین تا با افتخار لینکتون کنم
مامانی
پاسخ
متشکرم خاله جون دختر شما هم ماهه با کمال میل خوشحال میشم با هم دوست بشیم
آیسان خاله
10 اسفند 92 20:13
سلام آبجی وبلاگ دخترت خیلی خوب شده معلومه وقت میذاری کار میکنی این بارش قلب عالی بود ممنون از نظر لطفت بانو
مامانی
پاسخ
لطف داری خاله جون ممنون شما هم معلومه دقت میکنی دوستت دارم عزیزم
مامان زری
5 فروردین 93 12:49
عزیزم چقد شبیه نی نی منی تو!!!!!!!!! بوست دارم نی نی من خوشگل تره ما هم دوستت داریم عزیزم
مامانی ساره
20 فروردین 93 19:05
عزیز دلم چقدر ناز نگاه کردی خاله جون هلیا جون فقط 20 روز از ساره ی من کوچیکتره خدا حفظش کنه براتون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که سر زدی خدا همه نی نی ها رو واسه مامان باباش نگه داره
مامان بهار
9 اردیبهشت 93 19:02
ماشالا چه دخملی نازی ....چقدر بانمکه ....ممنون که به بهار من سر زدی
نارین
11 اردیبهشت 93 23:11
جونم عروسک خوشگله
مامانی ساره
12 اردیبهشت 93 10:12
ماشاءالله چقدر قشنگه نگاهت عزیزم، خدا حفظت کنه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
شهناز جون
15 اردیبهشت 93 14:47
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامانی ساره
17 اردیبهشت 93 19:42
الهی من قربون این نگاه کردنت بشم عزیزم، میام میخورمتا
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون لطف داری ممنون