هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

مامان منتظر

1392/3/29 11:57
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان خوبی ؟ 

امروز خیلی دلم برات پرمی زنه . انقدر به وجودت نیاز دارم که نمی دونی ؟ 

احساس می کنم قلبم پر از عشق شده و می خوام همشو به پای تو بریزم .

گلم کی میای ؟ 

مامان خیلی بی تابهگریه

انتظار خیلی سختهخیال باطل

هفته بیست ویکم به سلامتی تموم شد دارم میرم تو هفته بیست و دوم قلب

چقدر این هفته ها و ماهها دیر میگذرند اما وقتی تکون خوردناتو احساس میکنم

خیلی ذوق زده میشم و برای سلامتیت دعا میکنمخجالت

عاشقتممممممممممممممممممممممممممم .بوسسسسس براي تو.

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان پندار
8 تیر 92 1:08
سلام ممنون که لینک کردین اما من شما رو نمیشناسم میشه معرفی کنین ؟ اکثر دوستای من تو لینک شما هستن من اما به جا نیاوردم لینک میکنم حتما اما بیاین و از خودتون برام بگین
مریم مامان پندار
8 تیر 92 10:25
گلم از اشنایی باهات خوشحال شدم الهی نی نی نازت زود زود بیاد تو بغلت و از بودنش کنار خو.دت لذت ببری راستی اکثر کسایی که لینک کردی دوستای صمیمی من هستن اونها رو از کجا میشناسی ؟
سمیه
8 تیر 92 14:05
عزیزممممممم به زودی می گذره و هلیای گلتو در اغوش می گیری و هلیاهامون با هم کلی دوست می شن عزیزم
مامان ریحان
9 تیر 92 12:54
سلام ایشالا به سلامتی این دورانو سپری کنی و نی نی نازت بیاد تو بغلت عزیزم لینک شدی
♥متین من♥
10 تیر 92 18:13
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
♥متین من♥
11 تیر 92 15:20
سلام خوبی مامان هلیا به متین من رای دادی لطفا رای بده 174 به 20008080200 ارسال کن به رای تون نیاز داریم ممنون

با افتخار لینک تون کردم بازم میام پیشتون