هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

تکون خوردنای دخملکم

1392/4/11 10:36
نویسنده : مامانی
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عسل مامان خوبی ماچ خیلی شیطون بلا شدی و همش با تکون خوردنات ابراز وجود میکنی و به مامانی میفهمونی که حالت خوبه خیلی خوشحالمواااااااااای خدای من یعنی این تویی که انقد تو شکمم وول میخوری خیلی حس شیرین و جالبیه خدا رو شکر دخملکم

عزیزم دیشب موفعی که میخواستم بخوابم چند بار لگد زدی بابایی رو هم صدا زدم اونم سریع اومد دستشو گذاشت رو شکمم و باز چند بار تکون خوردی کاملا واضح بود قلببغلبابایی داشت ذوق مرگ میشد فکر کنم این شیطنتات به بابایی رفتهالانم که دارم برات مینویسم داری وول میخوری فدات بشم عزیزم

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملینا و کوروش
12 تیر 92 9:01
سلام عزیزم لینکت کردم ایشالا بارداری خوبی داشته باشی و هلیا جونمو به سلامتی بگیری تو بغلت
خاله پارمیدا
13 تیر 92 17:53
_*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم
صبا خاله ی ایسا
13 تیر 92 23:37
اخی عزیزم انشالله هلیا جون به سلامتی به دنیا بیاد مرسی که به وب ایسا جون سرژدی.. بهترینارو برات ارزو میکنم
خاله زهرا
14 تیر 92 11:09
آخی عزیزم ، ایشالا همه چی به خوبی پیش بره
انسیه
15 تیر 92 11:46
خدا خودش مواظبش هست کاشکی منم این حسو درک کنم
خانمی
17 تیر 92 14:26
♥متین من♥
19 تیر 92 15:40
عزیزم ایشالا بسلامتی بدنیا بیاد شیطنتهات هم که به بابات رفته حالا وقتی بدنیا بیاد ببینیم مامانی میگه به کی رفتی
نرگس مامان باران قلنبه
20 تیر 92 11:19
ای جونم چه شیطون شده دخملمون