هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

ترنم عشق

1392/4/20 11:09
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی عسسسسسسسسسسسیسم چند روز دیگه نوبت دکتر دارم خیلی خوشحالم که میتونم دوباره ببینمت هیچ لذتی برام بالاتر تر از لذت دیدن روی ماهت و تکون خوردنات نیست

فندق مامانی امیدوارم که جات تو دلم خوب باشه و تو هم مثل مامانی که بی تاب لمس وجود رویایی تو هست تو هم این حس رو نسبت به مامانی داشته باشی

مثل مامانی که سر شار از وجود پاک و زیبای مامان و باباش هست         

 

دوست دارم این چند ماه باقی مونده هم به خوبی سپری بشه تا بتونم وجود نازنینتو تو بغلم احساس کنم و با تمام وجودم ببوسمت و عطر تنتو بو کنم فرشته نازنینم برام دعا کن تا مشکلی پیش نیاد

 دردانه ام چند شب پیش خوابتو دیدم نمیدونی چقدر خوشحال بودم دوست داشتم بیدار نمیشدم و میتونستم بیشتر ببینمت خیلی حس خوبی داشتم میخوام بگم

میخوام بگم بی تو میمیرم

میخوام بگم تو دنیای منی

میخوام بگم با تو بودن چه لذتی داره

میخوام بگم دوستت دارم فقط به خاطر خودت

میخوام بگم شدی عشقم ؛ زندگیم

تا وعده دیدارمون خدا نگههههههههههههدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهشید
20 تیر 92 11:18
دوست خوبم سلام امیدوارم دختر کوچولوتون صحیح و سلامت متولد بشه. مواظب خودتون و فندق کوچولوتون باشید.
نرگس مامان باران قلنبه
20 تیر 92 11:21
عزیزم سن نینی رو هم تو بالای صفحه درست بکن دیگه!!!!!