هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

نظرات (2)

محی مامان ملینا و کوروش
24 تیر 92 9:55
مامانی یه پیشنهاد دارم برات ماه رمضون فرصت خوبیه تا قرآن زیاد گوش بدی و بخونی برای آرامش نی نی گلمون خیلی خوبه.البته می دونم اینا رو خودت بهتر میدونی ولی چون من خودم نتیجه خیلی خوبی گرفتم برات مینویسم.کورش خیلی آروم بود همه از آرامشش میگفتن آخه من زیاد قرآن گوش میدادم.موقع زایمان هم یه سری کارا کردم که بعدا وقتی نزدیک زایمانت شد میام برات مینویسم تا ایشالا نی نی گلی از خداجون بگیری.شاد باشی عزیزم راستی لینکت کردم خیلی وقته ببخشید دیر اومدم
مامان آنی
30 تیر 92 11:56
سلام مامانی
ممنون که به وبلاگ ویانای من سر زدی
ایشاله این چند ماه رو هم به سلامتی طی کنی و نی نی گلت رو تو بغل بگیری
در مورد تخت هم اگر نی نی بخواد توش بمونه بعد از 6 یا 7 ماه به بعد بدون حفاظ براش خطرناکه چون همش غلت میزنن و بی هوا می خوان بیان پایین
بازم بیا پیشمون




از راهنماییت ممنونم دوست عزیز