هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

سلام دختر گلم

1392/5/25 12:24
نویسنده : مامانی
428 بازدید
اشتراک گذاری

animated gifs Hello Kitty goes to the beachسلام عمرم نفسم عزیزم فسقلی مامان خوبی جات تو شکمم خوبه امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره دخترکم چند وقت که نبودم درگیر خرید سیسمونی و سفارش تخت و کمدت بودیم اخه از اون طرح قبلی سرویس تخت وکمدت خیلی راضی نبودیم و عوضش کردیم قراره تا یه هفته دیگه تحویل بگیریم سیسمونیتم تا حدی کامل شده بعدا اگه کم و کسری داشت برات میگیریم دست بابایی درد نکنه تو این مدت خیلی برات زحمت کشید امیدوارم وقتی به دنیا اومدی قدرشو حسابی بدونی میخوام بدونی که تمام تلاشمونو میکنیم تا اسباب اسایشتو فراهم کنیم الانم داریم اتاقتو رنگ میزنیم اینجا حسابی به هم ریخته ولی قراره خاله سمیه و دختر عمم فریبا جون بیان کمکم دستشون درد نکنه تو این مدت خاله تو کارای خونه خیلی کمکم کرده ان شااله بتونم براش جبران کنم

چهارشنبه23. 5. 92نوبت دکتر داشتم خدا رو شکر وضعیتت خیلی خوب بود فقط حدود 5 ساعت تو مطب دکتر منتظر بودیم تا نوبتم شد فکر کنم خسته شده بودی از بس نشسته بودم و شب تلافیشو سرم در اوردی و حسااااابی لگد زدی الهی من فدای اون وول خوردنات بشم که هیچ لذتی تو دنیا برام شیرین تر از اون لحظه نیست خدا کنه هر کسی ارزوی درک اون لحظات رو داره به زودی زود مادر بشه و این حس شیرین رو تجربه کنه امیییییییییییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماطهورا
25 مرداد 92 13:08
سلام عزيزم من امروز باوبت آشناشدم انشالله دختر گلت سالم و سلامت بياد بغلت
دوست داشتي به وب منم سر بزن[h

سلام منم دعا میکنم هر چه زودتر به ارزوت برسی و نینی تو بغل کنی وب جالبی داری بازم سر میزنم تو هم بیا
مامان ریحان
28 مرداد 92 1:17
سلام
دست همسری درد نکنه ایشالا بعدا هلیا جون اینارو خوند قدر دان زحمت های شما و پدرش باشه

امیدوارم دوست عزیزم ممنونم که سر میزنی