هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

وروجک مامانی

1392/5/1 21:41
نویسنده : مامانی
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان خوبی عزیزکم دیروز کلی نگرانمون کردی هیپنوتیزم

دیروز ظهر یکم شیطونی کردی و وول خوردی اما احساس کردم تکونات کنده و مثل هر روز نبوده تا عصر که بابایی از سر کار اومد و بهش گفتم از اونجایی که بابایی خیلی خیلی دخملشو دوست داره به اصرار اون رفتیم دکتر و بهش توضیح دادم که نینیمون از بعد از ظهر تکون نخورده اونم با دقت گوشی رو چند بار گذاشت و بعد گفت به نظرم یکم صدای قلبش ضعیفه تعجب من سعی کردم خونسردی خودمو حفظ کنم اما بابایی همچنان نگران نگران

خلاصه فرشته کوچولوی من جونم برات بگه نوبت سونو گرفتیم و باز به انتظار نشستیممنتظر

تا بالاخره نوبتم شد و دکتر سونوم کرد و گفت خدا رو شکر نینیتون سالمه بغل

و در حال حاضر 27 هفته و 4 روزشه اشک تو چشام حلقه زد سریع رفتم بیرون و زنگ زدم به باباییمشغول تلفن و گفتم فسقلیمون خدا رو شکر سالمه

اقای پدر مضطرب به اینها اکتفا نکرد و جواب سونو رو بردیم تو بیمارستان تا نشون دکتر بدیم چقدر محیطش وحشتناکه احساس کردم روز زایمانمه راستش از اتاق عمل بدم میاد و میترسم خدا به داد برسهخنثی

خانم دکتر مهربون نیم ساعت وقتشو در اختیارمون گذاشت و برام حالتهای درست خوابیدن و نحوه کم کردن استرس و نگرانی و سایر مراقبتها رو برام توضیح داد و یه بار دیگه گوشی رو گذاشت و این بار صدای قلب نازنینتو خیلی واضح شنیدم بعد باباییم اومدو اونم اون صدای خوشگلو دلنشین رو شنید و خدا رو شکر کرد که سالمیبعد از رستوران شام گرفتیم و اومدیم خونه و با بابایی نماز شکر گذاشتیم و از خدای بزرگ برات سلامتی و تندرستی ارزو کردیم

دخمل کوچولوم خواهش میکنم دیگه ما رو نترسون اخه ما طاقتشو نداریم تا میتونی لگد بزن و وول بخور

می بوووووووووووووووووووووووووسمت ماچماچماچ و عاشقتم قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسل
1 مرداد 92 20:26
مامانی ایشالله به سلامتی بچتو توبغلت بگیری باعث افتخار هستش باهاتون دوست شیم وتا لحظه زایمانت کنارتون باشیم اگه اجازه بدین لینکتون کنیم


ممنون عزیزم منم با افتخار لینکتان کردم
شیما مامان درینا
2 مرداد 92 15:00
عزیزم ایشالا همه چیز به خیر بگذره و نی نی خوشگل صحیح و سالم به دنیا بیاد


ممنون عزیزم
مامان ریحان
3 مرداد 92 13:03
سلام
آخی عزیزم چی کشیدین
ایشالا که به سلامتی این روزا هم تموم میشه و نی نی نازتو بغل می گیری
واسه تکون نخوردن تو ماه های بالاتر یکی از راهکار های پیشنهادی قبل از دکتر رفتن اینه که یه چیز شیرین بخوری مثه شکلات یا آبمیوه شیرین بعد روی پهلوی چپت بخوابی بعد از یکمی تحمل شروع به تکون خوردن میکنه اونوقته که آی عشقققققق بکنی با این تکون خوردناش و قوربون صدقه اش بری


متشکرم دوست عزیزم
خانمی
11 مرداد 92 17:06
نی نی کوچولو زیاد وول بخور تا مامانت نگران نباشه عزیزم....از اون لگدهای محکم بزن
مامانی فری
16 مرداد 92 10:04
عزیزم کجایی بیا و از حا لت مارو خبر کن


خوبم دوست عزیز نینیمم خوبه خدا رو شکر ببخشید یه مدت نبودم
مامان آنی
17 مرداد 92 14:42
مامانی نگران نباش ایشاله این چند ماه هم به سلامتی میگذره و هلیاجون خوشگل و نازت رو بغل میکنی

ممنون مامانی امیدوارم زود بگذره انتظار سخته
سمیه
22 مرداد 92 21:35
آخی عزیزم فدای نی نی
خوب کاری کردی تکوناشو چک کن .
کم پیدایی خانومی ؟
دلم تنگ شده برای خودتو هلیای نازت


ممنونم عزیزم یه مدت نبودم منم همین طور
مامان ریحان
24 مرداد 92 21:04
سلام
عیدتون مبارک البته با چند روز تاخیر
آپ پلیززززززززززززززززززز


عید شما هم مبارک دوست خوبم