هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

شب یلدا

1392/10/2 23:01
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…

شب یلدا را با تاخیر بهت تبریک میگم دخترکملبخند

امروز روز اربعین امام حسین خونمون دعا داشتیم و اش پختیم از یه هفته پیش در گیر جابجایی وسایل خونه و فراهم کردن وسایل نذری بودم دخترکم تو هم خدا رو شکر بچه ارومی بودی روزا خوب میخوابیدی و من به کارام میرسیدم اما این دل درد لعنتی دست بردار نیست چند روزیه خیلی درد میکشی هر موقع دل دردات شروع میشه خیلی بی قراری میکنی و انقدر زور میزنی که صورتت سرخ میشه من و بابایی اصلا طاقت درد کشیدنتو نداریم و خیلی ناراحت میشیم ناراحتامیدوارم هر چه زودتر دل دردت خوب بشه دخترکمقلب

یادمه سال گذشته که نذری داشتیم خیلی دعا کردم که خدا یه فرشته خوشگل بهمون هدیه بده که به ارزوم رسیدم فرشتهخدایا ازت میخوام که همه به مراد دلشون برسن امیییییییییییییییین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماریا
3 دی 92 10:35
یلدای دخملیمون مبارک عزیزم دختره منم خیلی دل درد داشت براش شربت گل گریپ بگیر بده خیلی خوبه ارومش می کنه گیاهیه اگه خوب نشد کولی کاید بده خارجیشو بگیر
مامانی
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم