هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هلیا دخمل خوشگل

دخترکم هلیا جون

1392/10/3 22:50
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دل درد داره این روزا کمی ناارومی میکنه بعضی شبا خیلی گریه میکنه گریهگریهگریهگریه

بابایی خیلی دوستت داره دخترکم و شبا برات لالایی میگه تا خوابت ببره تو هم سرتو رو شونه هاش میزاری و اروم میگیری انگار خیلی احساس ارامش و امنیت میکنی اون لحظه که اروم میگیری و خودتو لووووووووووووس میکنی خیلی برامون لذت بخشه لبخندقلبقلبقلبلبخنددر ضمن بابایی بچه داریش بیستهچشمک

نازگل مامان برات روزها و لحظات خوشی ارزو میکنم امیدوارم در اینده فرد موفقی باشی تو دختر باهوشی هستی معلومهمژه

عزیز دلم فعلا بای بای داری گریه میکنی باید ارومت کنمبای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانِ حنـــــــا
3 دی 92 22:56
عزیزم روزای خیلی سختی رو میگذرونید دختر منم کولیک داشت ولی دوماهش ک تموم شد بهتر شد ... ایشالا هلیا جون خوشگلمون هم زود خوب بشه فداش بشم من
مامانی
پاسخ
مرسیییییییییی خاله جون
مامان آیسلی
8 دی 92 12:56
عزیزم خیلی سخته میدونم خدا کمکت میکنه نگران نباش نازم میگذره این روزا حالتو میفهمم از روش ببوس مررررررررررسی دوست خوبم
مامان لیانا جون
12 دی 92 16:39
سلام مامان محیا جون دختر منم همین مشکلو داره عزیزم واقعا هم برا خودش هم برای ما درد اوره راستی لیانای من سه روز از محیا جون کوچیکتره خوشحال میشم به ما سر بزنین من لینکتون کردم سلام خاله جون ان شااله که زود زود خوب بشن منم لینکتون کردم خاله جون اسم دخملم هلیاست نه محیا
aysan
13 دی 92 21:06
سلام ای جونم آره نفس هم یه مدتی میشه از 40 روزگی به بعد یک ریز به خاطر شکم دردش گریه میکرد اما یاد گرفتن خونواده چطور آرومش کنن الان آروم تر شده
مامانی
پاسخ
خدا رو شکر خاله جون که اروم تر شده دخمل ما هم بیشتر موقعی که میریم جایی مهمونی اذیت میکنه تو خونه اروم تره
مامان لیانا جون
24 دی 92 9:41
ببخش عزیزم اخه دخمل من یه دوست وبلاگی هم به اسم محیا داره من به هوای اون.... بهر حال شرمندم عزیزم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
من
4 اسفند 92 21:37
سلام من تازه سایت شمارو دیدم خودم سایتی ندارم ولی خیلی این کوچولو رو دوست دارم وووووی
مامانی
پاسخ
ممنون لطف دارید